NESTLE DIGITAL DAYS 

КЛИЕНТ: Nestle Bulgaria

УСЛУГА: Обучителен семинар

ПРОЕКТ: Nestle Digital Days 2016

МЯСТО: Capital Fort Business Center, гр. София

ДАТА: 11 Ноември 2016

ЦЕЛ

NESTLE също организираха вътрешно събитие за дигитална информираност на служителите си- Digital Days. Нашият ангажимент се състоя в запознаването на публиката с бизнес възможностите на VR технологията, “пичване” на подходящи услуги за техния сектор и демонстрации на VR системи.

РЕЗУЛТАТИ

По време на “пичинг” сесията представихме различни VR решения за бизнеса на Нестле. Предимствата на 360° видеа за брандова комуникция и маркетинг активации бяха разяснени. Ползите от VR инсталации за “point of sale” и други промоционални събития бяха също представени. Не на последно място, презентирахме плюсовете от брандиране на кардборд вюъри (Google Cardboard). Специфично за целите на клиента, представихме персонализиран дизайн на кардборд вюър, който позволява комбинирана функционалност на очила за мобилна виртуална реалност и възможност за пакетиране на определени стоки на Нестле. Последвалите VR демонстрации бяха в сферата на дизайна и маркетинга, развлекателния и образователния сектор.

“Всяка достатъчно развита технология е неразличима от магия.“
(3-ти закон на А. Кларк)

  0896 17 88 22        [email protected]

© 2017 VR Express - Virtual Reality Agency. Всички права запазени.

TOP